אטרקציות לבר מצווה

צרו איתנו קשר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

אחד מהרגעים המכוננים ביותר עבור הנערים הוא חגיגות בר המצווה שלהם. זה הרגע שבו הם באמת מבינים את תהליך ההתבגרות שחל עליהם (אם הקול המשתנה וזיפי השפמפם הבודדים טרם הסגירו זאת) המסתכם בקבלת עול המצוות. באירוע בר המצווה החתן יעלה לתורה ויישא פסוקי קודש בקול צלול ומתרגש למראה משפחתו הנרגשת עד דמעות. החגיגה היא אמנם רצינית ומשמעותית, אך היא לא חייבת להסתכם בכך ובהחלט ניתן להעשיר ולהקליל את האירוע החגיגי עם שילובן של אטרקציות.

תהלוכה מוזיקלית

אחד המקומות המובחרים ביותר עבור הטקס החשוב הוא חגיגות בר מצווה בכותל. מה סמלי יותר מכינון ברית משמעותית בין הנער לבין בורא עולם מאחד המקומות החשובים ביותר לעם הישראלי, הלוא הוא הכותל – שריד מבית המקדש. כדי להפוך את החגיגה לסמלית ומרגשת, ניתן ללוות את העלייה לכותל בתהלוכה מוזיקלית של מתופפים שילוו את נער המצוות והחוגגים אל פתח הכותל לקול תופים, צהלולים וריקודים?

עלייה לתורה בכותל תהיה למרגשת יותר הודות ל"תפאורת" הרקע המרגשת שכן כך הנער יוכל להרגיש קרבה אמתית לבורא עולם, לצפות בהיסטוריה היהודית ולהבינה הלכה למעשה. זאת ועוד, הוא יחווה היסטוריה קטנה משל עצמו במקום הקדוש.

קריוקי

שילוב הקריוקי בטקס החגיגות הוא הזדמנות מצוינת לשבור את המתח, הלחץ והחששות עם מנה גדושה של כיף. בקריוקי הנער, בני משפחתו ויתר המוזמנים יוכלו לשיר בקולי קולות את השירים העדכניים והנחשבים או לחלופין לשיר שירים חסידיים ומרגשים. זה הזמן להרגיש כוכבים ליום אחד.

אמן בלונים

אם יש דבר אחד שמתקשר אצלנו אוטומטית לחגיגות יום ההולדת הם עוגה ומיד לאחריה ברשימה מככבים הבלונים. אמן בלונים הוא אמן יוצר לכל דבר שחומריו הם בלונים, ומהם הוא יוצר יצירות מרשימות – כלב, כובע, אדם, ציפור וכן הלאה. בידיו של אמן בלונים מוכשר, קשה לדעת מהו הגבול.

רקדנים מקצועיים

אם הנער שלכם (כמה קשה להתרגל לעובדה שהוא כבר לא ילד, נכון?) חובב ריקודים, זה הזמן המתאים לפצוח בהופעת ריקודים. כך הוא יוכל להיכנס לאולם בסטייל, ממש כמו הכוכבים ההוליוודיים המככבים בקליפים שב-MTV. באמצעות כירואוגרפיה שתותאם לרמתו ובשילוב של קבוצת רקדנים, הנער יוכל לספק הופעה מטורפת שבה כל העיניים יהיו מופנות לכוכב הגדול.

איך בוחרים אטרקציה?

כמובן שקודם כל אתם מחליטים על התקציב הרצוי לצורך האירוע ועל פיו מסננים את האפשרויות. זה הזמן לכבד את עצמאותו ונפרדותו של הילד ולהתחשב ברצונותיו. שבו עם הנער לשיחה והציעו לו את האפשרויות המתאימות וכן תנו לו מקום להציע רעיונות משלו. סביר להניח שהנער ישתף אתכם ברעיונות שמגיעות היישר מאירועי בר מצווה אחרים בהם הוא נכח ולכן מומלץ לשקול זאת במידה שזה פרקטי. חשוב לציין בפני הילד את השיקולים כדי שיבין מהיכן הם נובעים ויפתח את שיקול הדעת שלו.

מפעיל קריוקי מורשה

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

חדש באתר